۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

تغذیه‌ی مناسب برای پیشگیری از کرونا

 

این روز‌ها با مصرف روزانه منابع غذایی ویتامین C مانند مصرف سبزی و سالاد همراه با غذا، میوه‌های حاوی ویتامین C مثل پرتقال، نارنگی، لیموشیرین، کیوی و سبزی‌هایی مثل انواع کلم، گل کلم، شلغم، فلفل سبز و فلفل دلمه‌ای می‌توان مانع از ابتلا به بیماری شد.
با مصرف روزانه یک عدد پرتقال یا دو عدد نارنگی ویتامین C مورد نیاز روزانه بدن تأمین می‌شود. هویج و کدوحلوایی و سبزی‌های سبز تیره مثل اسفناج، برگ چغندر وبرگ‌های تیره رنگ کاهو هم از منابع خوب ویتامین A است. از طرفی شست وشوی کامل مواد غذایی، سبزی و میوه و ظروف تهیه و پخت غذا هم جزو نکاتی است که باید با دست تمیز انجام شود. در ادامه به رژیم غذایی مناسب این روز‌ها می‌پردازیم:
روزانه چه میزان میوه و سبزی مصرف کنیم؟

نوشیدن آب زیاد در دوران بارداری خطرناک است

تغذیه و رژیم غذایی در بارداری بسیار مهم است و بالطبع آن مصرف آب در بارداری نیز حائز اهمیت است اما باید بدانید چه میزان آب برای شما کافی است و اگر بیشتر از میزان نیاز بدن خود آب مصرف کنید چه مضراتی دارد.اگر شما بیش از حد دچار تشنگی می شوید باید با پزشک خود در میان بگذارید تا بررسی های لازم برای سلامتی شما صورت گیرد. با ما همراه شوید تا میزان مصرف آب را در بارداری بدانید.

نشانه هایی که می گوید شپش دارید

شپش سر یک انگل اجباری است که به ریشه موها‌ می‌چسبد، پس از لقاحی که شپش نر با ماده انجام می‌دهند، شپش ماده تخم‌های زیادی از خودش آزاد می‌کند که این تخم‌ها به وسیله یک ماده صمغی به سایه مو‌ها می‌چسبند به این تخم‌ها رشک یا تخم نارس شپش می‌گویند.

مراقبت از دندان ها بعد از ارتودنسی

در بسیاری از موارد برای تصحیح وضعیت نادرست قرارگیری دندانها، نیاز به درمان ارتودنسی می باشد.

 

گهگاه با بیمارانی مواجه هستیم که به علت رعایت ناکافی بهداشت، در دوران درمان ارتودنسی دچار پوسیدگی های متعدد می گردند.