۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

علت درد کشاله ران سمت راست در زنان چیست؟

کشاله ران بخشی از لگن است که بین شکم و ران ها قرار دارد، یعنی جایی که شکم به انتها می رسد و پاها شروع می شود. اگر یک زن هستید و از مشکل درد کشاله ران سمت راست رنج می برید، این مسأله می تواند نشانه ی مشکلات احتمالی مختلفی باشد. در ادامه به علل مختلف این درد و نحوه ی درمان آن خواهیم پرداخت.

چه زمانی باید نگران دردهای عضلانی باشید

درد عضلات تقریبا درد شایعی است که اغلب بخاطر فعالیت های سنگین ورزشی، کاری و یا موارد دیگر ایجاد می شود و در بسیاری موارد رفع آن به سادگی امکان پذیر است. اما در مواردی لازم است با مراجعه به پزشک دوره ی درمانی لازم را انجام دهید تا ضمن جلوگیری از افزایش آن، شرایط لازم را برای بهبودی خود فراهم کنید. بیایید با شناخت این نوع دردها و روش های درمانی شان، تصمیمات آگاهانه تری در جهت رفع آنها بگیریم.

علل عقب افتادن پریود در زنان ! چه زمانی باید نگران باشم؟

عقب افتادن عادت ماهانه واقعا در زنان استرس ایجاد می کند اما این مشکل در برخی از مراحل زندگی کاملا رایج است ؛ زمانی که عادت ماهانه دیر می شود اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که باردار هستید. با این حال، این تنها یک احتمال است. اما همیشه عقب افتادگی عادت ماهانه به این معنا نیست که حامله هستید نظریه ها نشان می دهد سیکل قاعدگی یک زن 28 روز طول می کشد و این زمانی است که باید بین دوره ها بگذرد.